Pogosta vprašanja

  • Naročilo digitalnega paketa preko spleta

    Na spletni strani trgovina.delo.si si lahko ogledate vse možnosti za nakup katerekoli digitalne edicije. Po izboru želene edicije enostavno sledite navodilom, ki vas peljejo čez postopek nakupa.

    Plačilo dnevnega dostopa lahko opravite z Moneto, plačilnimi karticami Mastercard, Visa, preko Pay pal ali preko mBills računa, medtem ko vam za tedenski, mesečni, polletni ali letni dostop nudimo plačilo tudi preko predračuna.

    Po uspešno opravljenem nakupu prejmete najkasneje v roku ene ure na svoj elektronski naslov račun s kodo za dostop kot potrdilo o opravljenem plačilu.

    Če ste izbrali plačilo po predračunu (UPN), boste kodo za dostop prejeli v največ dveh delovnih dnevih, kolikor je potrebno, da se plačilo poknjiži.

  • Naročilo digitalnega paketa preko naročniške službe

    V naročniški službi lahko sprejmemo mesečna in letna naročila na digitalne edicije. Naročilo naročnik odda preko elektronske pošte na naslov narocnine@delo.si z vsemi navedenimi podatki plačnika oziroma uporabnika digitalnega dostopa (fizične osebe: ime, priimek, točen naslov ter telefon, pravne osebe: naziv, točen naslov, davčna številka in telefon).

    Naročila za tujino lahko sprejmemo izključno za tuje pravne osebe - davčne zavezance. Tuje fizične in tuje pravne osebe, ki niso davčni zavezanci lahko nakup opravijo le preko Delovega uporabniškega računa na spletni strani trgovina.delo.si.

  • Zakaj kljub temu, da imam naročen digitalni dostop, ne morem dostopati do zaklenjenih vsebin?

    Za dostop do celotnih vsebin je potrebno opraviti aktivacijo kode. Kodo lahko aktivirate v svojem uporabniškem računu, na spletu ali pa v aplikaciji. Ko je koda enkrat aktivirana, se je za dostop do vsebin potrebno samo prijaviti.

  • Registracija oz. ustvarjanje uporabniškega računa

    V kolikor še nimate ustvarjenega enotnega uporabniškega računa podjetja Delo d.o.o., je potrebno na spletni strani oz. na povezavi https://uporabnik.delo.si/accounts/create/, najprej opraviti registracijo.

    V registracijskem obrazcu izpolnite vse potrebne podatke in registracijo potrdite. Po opravljeni registraciji vam na vaš elektronski naslov pošljemo sporočilo za njeno potrditev.

  • Prijava v uporabniški račun

    Na spletni strani (https://www.delo.si oz. https://www.slovenskenovice.si ) se z vašim uporabniškim imenom oz. e-naslovom in geslom, ki ga imate za dostop, prijavite v enotni uporabniški račun podjetja Delo d.o.o..

    V primeru, da ste geslo pozabili, si ga lahko ponastavite na: http://uporabnik.delo.si/accounts/profile/recover/ ali na zavihku POZABLJENO GESLO. Ob uspešni prijavi za Delo ali SN, se figurica obarva pri Delu MODRO, pri SN pa RUMENO.

  • Aktivacija kode

    Po uspešni prijavi v vaš uporabniški račun (>Prijava >Uporabniški račun >Urejanje podatkov) kliknete na zavihek » Aktivacije«, kjer v za to namenjeno polje vnesete vašo kodo za internet, ki je izpisana na računu in kliknete na gumb »Pošljite hitro kodo«.

    Če je hitra koda, ki ste jo poslali v sistem pripravljena na aktivacijo, se vam v spodnji vrstici (Aktivacije na voljo) izpiše omenjena koda. Vaš naslednji korak je ta, da potrdite/aktivirate dostop, ki vam je na voljo. Ko je koda enkrat aktivirana, vam je do preklica naročnine ni več potrebno aktivirati, temveč se za dostop do digitalnih vsebin samo prijavite

  • Dostop do digitalnih vsebin

    Na izbranem spletnem portalu se za dostop do zakupljenih digitalnih vsebin po potrebi ponovno prijavite z vašim e-naslovom in geslom. Po zaključku prebiranja vsebin vam zaradi vaše varnosti priporočamo, da se iz sistema odjavite.

    Prosimo vas, da se za morebitna dodatna vprašanja obrnete na sodelavce na tehnični podpori na elektronskem naslovu tehnicna.podpora@delo.siali pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 25 88.

  • Ne morem se registrirati. Zakaj?

    V primeru, da vam pri registraciji sistem javi »user name not unique« pomeni, da uporabnik z navedenim uporabniškim imenom že obstaja. Za nadaljevanje registracije je potrebno izbrati drugo uporabniško ime.

    V primeru, da vam sistem javi »e-mail adresses must be unique« pa pomeni, da imate z navedenim e-naslovom že opravljeno registracijo, za dostop do uporabniškega računa se je potrebno samo prijaviti.

  • Kako se prijavim na prejemanje e-novic?

    Na spletni strani www.delo.si na vrhu strani kliknite na besedilo Naroči se na e-novice in sledite navodilom.

    Na spletni strani www.slovenskenovice.si na dnu strani kliknite na besedilo Naroči se na e-novice in sledite navodilom.

    Ko izpolnite obrazec do konca, na svoj elektronski naslov prejmete link za potrditev prejemanja e-novic. Kliknite na povezavo in s tem aktivirate prejemanje e-novic. V kolikor povezave ne potrdite, e-novic ne boste prejemali.

  • Kako se odjavim od prejemanja e-novic?

    Od prejemanja e-novic portalov družbe Delo d.o.o. se lahko odjavite na naslednji povezavi: https://services.delo.si/enovice/odjava/ ali pa v prejetem elektronskem sporočilu z e-novicami izberete možnost odjave od e-novic, ki se nahaja na dnu prejetega sporočila. Kliknite na ustrezno povezavo v prejetem sporočilu (npr. »Če ne želite več prejemati sporočil, se lahko odjavite tukaj«) in sledite navodilom.

    Na vaš elektronski naslov boste prejeli hiperpovezavo, ki jo morate potrditi. V kolikor povezave ne potrdite, odjava ne bo urejena in boste e-novice še vedno prejemali.

  • Ali je tiskana izdaja časopisa na voljo tudi v digitalni obliki?

    V kolikor imate zakupljen digitalni dostop in aktivirano kodo, lahko do tiskanega časopisa v digitalni obliki dostopate na spletnem naslovu tisk.delo.si. Na spletni strani www.delo.si izberete možnost »TISKANE EDICIJE«, na spletni strani www.slovenskenovice.si pa izberete možnost »e-različica časopisa«, ki se nahaja na spodnjem delu spletne strani.

    Do tiskane izdaje časopisa v elektronski obliki pa seveda lahko dostopate tudi v aplikaciji Delo ali v aplikaciji Slovenske novice.

  • Kako si na svojo napravo namestim aplikacijo?

    Aplikacije podjetja Delo d.o.o. so na voljo v App Store ali v Google play trgovini in si jih lahko brezplačno namestite na vašo napravo z iOS ali android operacijskim sistemom. V polje za iskanje vpišite ime želene aplikacije (npr. Delo,… ) in tapnete na lupo. Ko se vam želena aplikacija prikaže, jo izberete in nato tapnete na gumb »namesti«. Za dostop do vsebin se je potrebno v aplikacijo prijaviti z uporabniškim računom, na katerem imate aktivirano kodo, ki omogoča dostop do vsebin.

  • Aplikacija Delo za naprave z android operacijskim sistemom

    delo-android-1.JPG

    delo-android-2.JPG

    Ko je aplikacija naložena na vaš pametni telefon ali tablico, aplikacijo odprite, zgoraj desno v aplikaciji kliknite na nastavitve in vpišite v izbrana polja vaše uporabniško ime oz. elektronski naslov ter geslo, ki ste si ga izbrali pri registraciji.

    delo-android-3.JPG

    delo-android-4.JPG

  • Aplikacija Slovenske novice za naprave z android operacijskim sistemom

    Ko je aplikacija naložena na vaš pametni telefon ali tablico, aplikacijo odprite, zgoraj desno v aplikaciji kliknite na nastavitve in vpišite v izbrana polja vaše uporabniško ime oz. elektronski naslov ter geslo, ki ste si ga izbrali pri registraciji.

  • Zakaj se ne morem prijaviti v svoj uporabniški račun?

    V primeru, da vam pri prijavi v uporabniški račun sistem javi, da je uporabniško ime in/ali geslo napačno, preverite ali ste pravilno vnesli zahtevane podatke. V kolikor ste pozabili geslo, si ga je potrebno ponastaviti.

  • Pozabil sem geslo. Kako si ga ponastavim?

    V kolikor ste geslo pozabili v prijavnem obrazcu izberete možnost »Pozabljeno geslo«. Nato v ustrezno okence vnesete svoj elektronski naslov in pritisnete gumb »Pošlji E-pošto«.

    V nadaljevanju boste na navedeni elektronski naslov prejeli hiperpovezavo, na katero morate klikniti -preusmerjeni ste na stran, kjer si določite novo geslo.

    Uporabnik izbere novo geslo. Po kliku na gumb Ustvarite novo geslo je zamenjava gesla uspešno zaključena.

  • Kaj narediti, ko sistem javi presežno število naprav?

    V primeru, da vam aplikacija javi, da ste presegli število naprav, kontaktirajte tehnično podporo podjetja Delo d.o.o. na elektronski naslov tehnicna.podpora@delo.si oziroma pokličite na telefon 080 25 88.

  • Kako prenesti digitalni dostop na drugega uporabnika?

    V kolikor želite, da digitalni dostop uporablja drug uporabnik, nas prosimo o tem obvestite po elektronski pošti na naslov tehnicna.podpora@delo.si. Navedite elektronski naslov trenutnega uporabnika in elektronski naslov novega uporabnika ter dopišite vašo kodo za dostop do digitalnih vsebin. Novi uporabnik mora predhodno obvezno opraviti registracijo, drugače prenos digitalnega dostopa ni možen.