OnaPlus

Najbolj prodajana revija v Sloveniji.

Onoplus odlikujejo visokokakovostne vsebine z izključno avtorskimi članki. Prinaša dobre in verodostojne nasvete, predvsem pa prvovrstno napisane zgodbe o ljudeh in njihovem življenjskem slogu, ki bralke navdihujejo in spodbujajo, da stopijo korak naprej, sledijo svojim ciljem in nekega dne tudi same postanejo navdih.

Izberite izmed dostopnih možnosti naročnin:
onaplus.jpg
Več kot 10 let

Digitalne izdaje

ona+ _ dig

Onaplus Digital

Naročniki paketa Digital:

  • prebirajo digitalizirano revijo Onaplus v spletnem pregledovalniku,
  • neomejeno dostopajo do vseh zaklenjenih vsebin znotraj portala onaplus.si
  • naročnino sklenejo brez vezave, z možnostjo takojšnje prekinitve.

Premium izdaje

onaplus.jpg

Onaplus Premium

Naročniki paketa Premium:

  • prejmejo tiskano izdajo revije Onaplus na izbran naslov z brezplačno dostavo na naslove v Sloveniji,
  • prebirajo digitalizirano revijo Onaplus v spletnem pregledovalniku,
  • neomejeno dostopajo do vseh zaklenjenih vsebin znotraj portala onaplus.si,
  • naročnino sklenejo brez vezave, z možnostjo takojšnje prekinitve.

Pogosta vprašanja

  • Naročilo digitalnega paketa preko spleta

    Na spletni strani trgovina.delo.si si lahko ogledate celotno ponudbo digitalnih paketov časopisne hiše Delo d.o.o. Po izboru želenega paketa enostavno sledite navodilom, ki vas peljejo čez postopek nakupa.

    Plačilo digitalnega paketa naročenega preko spleta je možno s plačilno kartico (Visa, Mastercard, Maestro) ali preko PayPal računa. Ob nakupu se strinjate s prenosom podatkov v plačilni sistem Braintree.

  • Naročilo digitalnega paketa preko naročniške službe

    V naročniški službi lahko sprejmemo mesečna in letna naročila na digitalne edicije. Naročilo naročnik odda preko elektronske pošte na naslov narocnine@delo.si z vsemi navedenimi podatki plačnika oziroma uporabnika digitalnega dostopa (fizične osebe: ime, priimek, točen naslov ter telefon, pravne osebe: naziv, točen naslov, davčna številka in telefon).

    Naročila za tujino lahko sprejmemo izključno za tuje pravne osebe - davčne zavezance. Tuje fizične in tuje pravne osebe, ki niso davčni zavezanci lahko nakup opravijo le preko Delovega uporabniškega računa na spletni strani trgovina.delo.si.

  • Zakaj kljub temu, da imam naročen digitalni dostop, ne morem dostopati do zaklenjenih vsebin?

    Za dostop do vsebin se mora uporabnik vedno prijaviti s svojim uporabniškim imenom in geslom. V kolikor je prijava uspešna, je potrebno preveriti, ali je vaš dostop aktiven.

    Pri paketih naročenih preko e-trgovine, se dostop aktivira samodejno. Pri naročilih urejenih preko naročniške službe, je za dostop do vsebin potrebno opraviti aktivacijo kode. Kodo lahko aktivirate v svojem uporabniškem računu, na spletu ali pa v aplikaciji. Ko je koda enkrat aktivirana, se je za dostop do vsebin potrebno samo prijaviti.

  • Registracija oz. ustvarjanje uporabniškega računa

    V kolikor še nimate ustvarjenega enotnega uporabniškega računa podjetja Delo d.o.o., je potrebno na spletni strani oz. na povezavi https://uporabnik.delo.si/accounts/create/, najprej opraviti registracijo.

    V registracijskem obrazcu izpolnite vse potrebne podatke in registracijo potrdite. Po opravljeni registraciji vam na vaš elektronski naslov pošljemo sporočilo za njeno potrditev.

  • Prijava v uporabniški račun

    Na spletni strani (https://www.delo.si oz. https://www.slovenskenovice.si ) se z vašim uporabniškim imenom oz. e-naslovom in geslom, ki ga imate za dostop, prijavite v enotni uporabniški račun podjetja Delo d.o.o..

    V primeru, da ste geslo pozabili, si ga lahko ponastavite na: http://uporabnik.delo.si/accounts/profile/recover/ ali na zavihku Ponastavite svoje geslo, pod prijavnim obrazcem - in sledite navodilom.

    Ob uspešni prijavi se na Delu figurica obarva modro, na strani Slovenskih novic pa rumeno.

  • Kako odjavim naročnino

    Vsa naročila Digitalnih paketov časopisne hiše Delo d.o.o veljajo do (pisnega) preklica.

    Za naročila sklenjena preko spleta, odjavo uredite v vašem uporabniškem računu.

    Za naročila sklenjena preko naročniške službe, pošljite odjavo na narocnine@delo.si, obvezno pripišite točne podatke ter točen naslov plačnika.


    Junij 2022

Vsa pogosta vprašanja