Anketa
Kaj najraje kupujete?
Časopise
Knjige
Revije
DVD-je
CD-je
Igračke


Rezultati
Splošni pogoji za naročnike tiskanih edicij in nečasopisnih produktov

Splošni pogoji za naročnike tiskanih edicij in nečasopisnih produktov

Namen teh splošnih pogojev za naročnike tiskanih edicij in nečasopisnih produktov podjetja Delo d.o.o. ter tiskanih edicij drugih izdajateljev, ki jih v svojem imenu in za svoj račun prodaja podjetje Delo d.o.o. (v nadaljevanju: splošni pogoji), je opredeliti pojme ter razmerja med podjetjem Delo d.o.o. (v nadaljevanju: izdajatelj-prodajalec) in naročnikom ene ali več tiskanih edicij ali nečasopisnih produktov izdajatelja-prodajalca. Ti splošni pogoji se ne nanašajo na izdaje edicij v digitalni obliki (internet, mobilne naprave itd.) oz. na pravila nagradnih iger in drugih oblik sodelovanja, ki so predmet posebnih splošnih pogojev.

 

1. Splošne določbe

Delo d.o.o. izdaja tiskane edicije (časopise s prilogami in revije), ki jih je možno kupiti v prosti prodaji ali se nanje naročiti. Na tiskane edicije se lahko naročijo fizične in pravne osebe.

 

2. Podatki o izdajatelju-prodajalcu

Naziv:    DELO Časopisno založniško podjetje d.o.o. (skrajšan naziv: DELO d.o.o.)

Naslov:  Dunajska cesta 5, 1509 Ljubljana, Slovenija

Spletni naslov: http://dd.delo.si/

Vpis:      Okrožno sodišče v Ljubljani

Osnovni kapital: 2.785.277,92 EUR

Matična številka: 5096049

ID za DDV: SI25256394

TRR:      02922-0012208609, odprt pri NLB d.d.

Telefon: 080 11 99, 01/47 37 600

Faks: 01/ 47 37 613

Elektronska pošta: narocnine@delo.si

  

3. Opredelitev pojmov

Tiskana edicija – časopis oziroma revija, ki izhaja v papirni obliki.

Dnevnik – časopis, ki izhaja vsak dan – od ponedeljka do sobote ali od ponedeljka do nedelje.

Tednik – časopis oziroma revija, ki izhaja enkrat tedensko.

Štirinajstdnevnik – časopis oziroma revija, ki izhaja enkrat na dva tedna.

Mesečnik – časopis oziroma revija, ki izhaja enkrat na mesec.

Dvomesečnik – časopis oziroma revija, ki izhaja enkrat na dva meseca.

Priloga – tiskana edicija, priložena dnevnima časopisoma Delo in Slovenske novice, tedniku Nedelo ali samo enemu od njih kot sestavni del le-teh.

Digitalna edicija – časopis oziroma revija, ki izhaja v digitalni obliki in se ne dostavlja na otipljivem nosilcu podatkov.

Nečasopisni produkt – produkt v ponudbi izdajatelja-prodajalca, naprodaj z eno od tiskanih edicij izdajatelja-prodajalca ali pa se prodaja samostojno. Za posamezni nečasopisni produkt se lahko objavijo posebni splošni pogoji, ki so pri posameznem nečasopisnem produktu objavljeni posebej.

Prodajna cena – na posameznih tiskanih edicijah izdajatelja-prodajalca so natisnjene cene v evrih (EUR) na izvod in veljajo kot prodajne cene z vključenim 9,5 % DDV. Na edicijah so lahko natisnjene tudi cene v drugih valutah, vendar na območju Slovenije velja cena v evrih (EUR).

Naročnik – fizična ali pravna oseba, ki po katerem koli prodajnem kanalu sklene naročniško razmerje za eno ali več tiskanih edicij ali nečasopisnih produktov izdajatelja-prodajalca in soglaša s temi splošnimi pogoji. Račune z zaračunano naročnino prejema po pošti ali raznašalcu na želeni naslov. Naročnik naročniškega razmerja je vedno plačnik ne glede na to, ali je tudi dejanski prejemnik naročene edicije.

Prejemnik edicije – fizična ali pravna oseba, ki prejema časopis na podlagi naročniškega razmerja, kot je opredeljeno s temi splošnimi pogoji. Če prejemnik naročene edicije ni hkrati tudi plačnik, ne prejema računov, temveč jih za naročnino njemu dostavljenih izvodov prejema in plačuje naročnik.

Prodajni kanali – naročnik se lahko na tiskane edicije ali nečasopisne produkte izdajatelja-prodajalca naroči po različnih prodajnih kanalih, in sicer na spletni strani, po elektronski pošti, telefonu, faksu, pisno po pošti, osebno v oddelku naročnin, na naslovu Slovenčeva ulica 19a, Ljubljana, preko terenskih tržnikov ali telefonskih tržnikov izdajatelja-prodajalca.

Naročniško razmerje – naročniško razmerje za tiskano edicijo oz. nečasopisni produkt nastane s sklenitvijo pogodbe med naročnikom in izdajateljem-prodajalcem izbrane tiskane edicije oz. nečasopisnega produkta.

Glede na prodajni kanal se pogodba lahko sklene:

- v poslovnih prostorih izdajatelja-prodajalca,

- na daljavo,

- zunaj poslovnih prostorov izdajatelja-prodajalca.

Naročnina – plačilo za prejemanje naročene edicije na želeni naslov.

Splošni pogoji – vsakokrat veljavni splošni pogoji so sestavni del pogodbe med naročnikom in izdajateljem-prodajalcem. Splošni pogoji za naročnike tiskanih edicij in nečasopisnih produktov podjetja Delo d.o.o. ter tiskanih edicij drugih izdajateljev, ki jih v svojem imenu in za svoj račun prodaja podjetje Delo d.o.o., so objavljeni na spletni strani http://trgovina.delo.si/ , v tiskani obliki pa jih naročniki lahko prejmejo v oddelku naročnin, na naslovu Slovenčeva ulica 19a, Ljubljana.

 

4. Tiskane edicije izdajatelja

Časopisi:

- Delo – dnevni časopis, ki izhaja od ponedeljka do sobote.

- Slovenske novice – dnevni časopis, ki izhaja od ponedeljka do nedelje.

- Nedelo – tednik, ki izhaja vsako nedeljo.

 

Revije:

- Grafičar – revija, ki izhaja enkrat na dva meseca.

- Onaplus – revija, ki izhaja mesečno, desetkrat letno. Januarja in avgusta ni izida.

- Suzy – revija, ki izhaja tedensko ob petkih.

 

Priloge, ki so sestavni del časopisov:

- Super 50 – priloga, ki izide dvanajstkrat letno. Vsak prvi ponedeljek v mesecu je priložena časopisoma Delo in Slovenske novice. Posamezni izvodi edicije niso v prosti prodaji. Kot samostojen časopis je na voljo le ob plačilu letne naročnine.

- Ona – revijalna priloga, ki je ob torkih priložena časopisoma Delo in Slovenske novice.

- Deloindom – revijalna priloga, ki je vsako prvo in tretjo sredo v mesecu priložena časopisoma Delo in Slovenske novice.

- Polet – revijalna priloga, ki je vsak drugi četrtek v mesecu priložena časopisoma Delo in Slovenske novice.

- Vikend – revijalna priloga, ki je ob petkih priložena časopisu Delo v prosti prodaji ter naročniškim izvodom časopisov Delo in Slovenske novice, ob sobotah pa časopisu Slovenske novice v prosti prodaji.

- Svet kapitala – priloga, ki je ob petkih priložena časopisu Delo. Posamezni izvodi edicije niso v prosti prodaji. Kot samostojen časopis je na voljo le ob plačilu mesečne, polletne ali letne naročnine.

- Sobotna priloga – priloga, ki je ob sobotah priložena časopisu Delo.

- Odprta kuhinja – revijalna priloga, ki je priložena časopisu Nedelo.

 

5. Tiskane edicije drugih izdajateljev, ki jih v svojem imenu in za svoj

    račun prodaja podjetje Delo d.o.o.

 

Revije:

- KIH – štirinajstdnevnik - revija, ki izhaja na 14 dni, izdajatelj: Večer Revije d.o.o., Ulica slovenske osamosvojitve 2, 2000 Maribor.

- Enigma - mesečnik – revija, ki izhaja enkrat na mesec, izdajatelj: Časnik Večer, d.o.o., Ulica slovenske osamosvojitve 2, 2000 Maribor.

 

6. Naročanje

Novo naročilo je tisto naročilo, pri katerem naročnik oz. prejemnik naročene edicije nista bila  pred novim naročilom na to edicijo naročena najmanj petintrideset (35) dni.

Cenovni pogoji - naročnik naroča oz. sklepa naročniško razmerje za tiskano edicijo ali nečasopisni produkt pod cenovnimi pogoji, ki so veljavni v trenutku sklenitve naročniškega razmerja in so navedeni na spletni strani izdajatelja-prodajalca http://trgovina.delo.si/ ali pod  posebej med naročnikom in izdajateljem–prodajalcem dogovorjenimi cenovnimi pogoji. Posebej dogovorjeni pogoji naročniškega razmerja so vedno časovno omejeni. Naročnik je vedno plačnik za naročeno tiskano edicijo oz. za  nečasopisni produkt.

Popusti pri naročninah  in cene se določajo glede na trenutno veljavno poslovno politiko izdajatelja - prodajalca in so objavljeni v ceniku Delovih edicij na spletni strani http://trgovina.delo.si/. Izdajatelj - prodajalec lahko naknadno, torej po sklenitvi naročniškega razmerja, spremeni svojo trženjsko politiko, naročnika pa mora vnaprej obvestiti z objavami na spletni strani ali v tiskani izdaji edicije ali na računu. Če naročnik v roku osmih (8) dni od obvestila o spremembi trženjske politike pisno ne obvesti izdajatelja - prodajalca, da ne soglaša s spremembo, se šteje, da spremembi ne nasprotuje in se naročniško razmerje nadaljuje pod pogoji spremenjene trženjske politike. V primeru, da naročnik pisno obvesti izdajatelja - prodajalca, da se  s spremenjenimi pogoji ne strinja, se šteje, da je naročniško razmerje prekinjeno z dnem uveljavitve spremembe.

Naročnina se obračunava na podlagi vsakokrat veljavnega cenika Delovih edicij, ki je objavljen na spletni strani http://trgovina.delo.si/. Naročnina za tiskane edicije je sestavljena iz prodajne cene posameznega izvoda naročene edicije z upoštevanim naročniškim popustom in števila izidov naročene edicije v določenem obračunskem obdobju. V kolikor je naročnina sklenjena pod akcijskimi pogoji bodo morebitni dodatno priznani popusti razvidni iz računa za plačilo naročnine.

Pričetek prejemanja edicije - prejemnik naročene edicije začne prejemati naročeni dnevni časopis predvidoma v roku treh (3) delovnih dni po prejemu naročila, razen če med pogodbenima strankama ni izrecno pisno dogovorjeno drugače, ostale tiskane edicije pa lahko tudi kasneje – v odvisnosti od datuma prvega naslednjega izida.

Trajanje naročniškega razmerja - vsa naročniška razmerja se sklepajo za nedoločen čas in veljajo do pisnega preklica. Izjema so naročniška razmerja za tujino, ki veljajo za določen čas, in sicer za obdobje, ko je vnaprej na podlagi izstavljenega predračuna plačana naročnina.

Naročnik jamči za pravilnost in celovitost posredovanih podatkov o naročniku in o prejemniku naročene edicije. V primeru sprememb že posredovanih podatkov je naročnik dolžan pisno sporočiti spremembe izdajatelju - prodajalcu v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje  v roku treh (3) delovnih dni po nastanku spremembe. V primeru spremembe naslova prejemanja tiskane edicije je naročnik naročene edicije dolžan o novem naslovu obvestiti izdajatelja - prodajalca vsaj pet (5) delovnih dni pred datumom, od katerega dalje naj bi se pričela dostava naročene edicije na nov naslov. Naročnik v naročilu določi, na kateri naslov želi prejemati naročeno tiskano edicijo.

Naročila za tujino – tiskane edicije izdajatelja-prodajalca je možno naročiti tudi na naslove v tujini, vendar se v tem primeru ceni tiskane edicije prištejejo tudi stroški poštnine. Naročnina in poštnina se plačata vnaprej na podlagi izstavljenega predračuna. Nečasopisnih produktov ni možno naročiti v tujino.

Naročila za tujino sprejemamo le v pisni obliki, in sicer po pošti na naslovu: Delo d.o.o., Naročnine, Dunajska cesta 5, 1509 Ljubljana, po faksu na številki 01 47 37 613 ali po elektronski pošti na naslovu narocnine@delo.si.

Oprostitev plačila DDV – naročniki – pravne osebe, ki so oproščeni plačila DDV, morajo na podlagi izdanega predračuna, ki vključuje DDV, pridobiti uradno potrjen dokument  ustrezne davčne institucije, ki potrjuje, da je naročnik oz. prejemnik tiskane edicije oproščen plačila DDV. Na podlagi tega potrdila, ki velja le za določeno obračunsko obdobje, izdajatelj – prodajalec naročniku za to obračunsko obdobje izda račun brez DDV. Za novo obračunsko obdobje mora naročnik izdajatelju-prodajalcu posredovati  novo potrdilo o oprostitvi plačila DDV.

 

6.1. Fizične osebe

Fizične osebe, ki se po Zakonu o varstvu potrošnikov (Ur. l. RS, št. 20/1998 s spremembami in dopolnitvami; ZVPot) štejejo za potrošnike,  se na tiskane edicije izdajatelja-prodajalca lahko naročijo po katerem koli prodajnem kanalu, in sicer:

- z e-naročilnico na spletni strani http://trgovina.delo.si/,

- po elektronski pošti na naslov narocnine@delo.si,

- na brezplačni telefonski številki 080 11 99 in stacionarni telefonski številki 01 47 37 600,

- z naročilom, poslanim po faksu na številko 01 47 37 613,

- z naročilom, poslanim po pošti na naslov: Delo d.o.o., Naročnine, Dunajska cesta 5, 1509 Ljubljana,

- osebno v oddelku naročnin, na naslovu Slovenčeva ulica 19a, 1000 Ljubljana,

- po telefonu preko telefonskih tržnikih izdajatelja - prodajalca,

- z naročilnico preko terenskih tržnikov izdajatelja - prodajalca.

 

Pri pogodbah, ki se sklepajo na daljavo, veljajo za fizične osebe, ki se po ZVPot štejejo za potrošnike,  naslednja pravila:

- pri pogodbi, ki se sklepa preko telefona, se šteje, da je pogodba sklenjena takrat, ko izdajatelj-prodajalec od naročnika prejme podpisano potrditev ponudbe ali ko prejme naročnikovo  pisno izjavo, da sprejema  ponudbo, ki mu jo je izdajatelj-prodajalec pred tem v skladu s predhodnim telefonskim dogovorom poslal na trajnem nosilcu podatkov, pri čemer mora ponudba vsebovati vse informacije iz prvega odstavka 25b. člena ZVPot, prvega in tretjega odstavka 43b. člena ZVPot in 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur. l. RS, št. 81/2015 s spremebami in dopolnitvami, ZIsRPS).

- pri pogodbi, ki se sklepa preko naročila po pošti ali preko faksa, se šteje, da je pogodba sklenjena takrat, ko izdajatelj-prodajalec od naročnika prejme podpisano potrditev ponudbe  ali ko prejme naročnikovo  pisno izjavo, da sprejema ponudbo, ki mu jo je izdajatelj-prodajalec pred tem na podlagi naročnikovega predhodnega povpraševanja poslal na trajnem nosilcu podatkov, pri čemer mora ponudba vsebovati vse informacije iz prvega odstavka 25.b člena ZVPot, prvega in tretjega odstavka 43b. člena ZVPot in 32. člena ZIsRPS.

- pri pogodbi, ki se sklepa preko oglaševanj v tisku z naročilnico se šteje, da je pogodba sklenjena takrat, ko izdajatelj-prodajalec od naročnika prejme izpolnjeno in lastnoročno podpisano naročilnico, pod pogojem, da so bile naročniku pred oddajo naročilnice na voljo vse informacije iz prvega odstavka 25.b člena ZVPot, prvega in tretjega odstavka 43b. člena ZVPot in 32. člena ZIsRPS).

- pri pogodbi, ki se sklepa z izpolnjeno naročilnico po spletu se šteje, da je pogodba sklenjena takrat, ko izdajatelj-prodajalec od naročnika prejme izpolnjeno naročilnico pod pogojem, da so bile naročniku pred oddajo naročila na voljo vse informacije iz prvega odstavka 25.b člena ZVPot, prvega in tretjega odstavka 43.b člena ZVPot, 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (Ur. l. RS, št. 61/2006, s spremembami in dopolnitvami; ZEPT) in 32. člena ZIsRPS. Pri tem mora biti naročnik jasno in nedvoumno seznanjen z dejstvom, da je z oddajo naročila zavezan k plačilu - iz označbe funkcije, ki sproži oddajo naročila, mora nedvoumno izhajati, da je z oddajo naročila povezana obveznost plačila izdajatelju – prodajalcu (tretji odstavek 43.c člena ZVPot).

- pri pogodbi, ki se sklepa preko naročila po elektronski pošti se šteje, da je pogodba sklenjena takrat, ko izdajatelj-prodajalec od naročnika prejme potrditev ponudbe ali ko prejme naročnikovo pisno izjavo, da sprejema ponudbo, ki mu jo je izdajatelj-prodajalec pred tem na podlagi naročnikovega predhodnega povpraševanja poslal na trajnem nosilcu podatkov, pri čemer mora ponudba vsebovati vse informacije iz prvega odstavka 25.b člena ZVPot, prvega in tretjega odstavka 43b. člena ZVPot in 32. člena ZIsRPS. Pri tem mora biti naročnik jasno in nedvoumno seznanjen z dejstvom, da je z oddajo naročila zavezan k plačilu.

- pri pogodbi, ki se sklepa preko terenskega tržnika izdajatelja-prodajalca – zunaj poslovnih prostorov se šteje, da je pogodba sklenjena takrat, ko terenski tržnik od naročnika prejme izpolnjeno in lastnoročno podpisano naročilnico, pod pogojem, da so bile naročniku pred oddajo naročilnice na voljo vse informacije iz prvega odstavka 25.b člena ZVPot, prvega in tretjega odstavka 43.b. člena ZVPot in 32. člena ZIsRPS.

v kolikor potrošnik sklepa naročniško pogodbo osebno v oddelku Naročnin, na naslovu Slovenčeva ulica 19a, 1000 Ljubljana, se šteje da je pogodba sklenjena takrat, ko izdajatelj-prodajalec od naročnika prejme izpolnjeno in lastnoročno podpisano naročilnico, pod pogojem, da so bile naročniku pred oddajo naročilnice na voljo vse informacije iz prvega odstavka 25.b člena ZVPot in 32. člena ZIsRPS.

 

6.2. Pravne osebe

Pravne in druge osebe, ki se po ZVPot ne štejejo za potrošnike,  se na tiskane edicije izdajatelja-prodajalca lahko naročijo po katerem koli prodajnem kanalu, in sicer:

- po elektronski pošti na naslovu narocnine@delo.si,

- z naročilom, poslanim po faksu na številko 01 47 37 613,

- z naročilom, poslanim po pošti na naslov: Delo d.o.o., Naročnine, Dunajska cesta 5, 1509 Ljubljana,

- osebno v oddelku naročnin, na naslovu Slovenčeva ulica 19a, 1000 Ljubljana,

- z naročilnico preko terenskih tržnikih izdajatelja-prodajalca,

- po telefonu preko telefonskih tržnikih izdajatelja-prodajalca.

Pogodba je z osebami iz prejšnjega odstavka sklenjena, ko se pogodbeni stranki ustno ali pisno dogovorita  o njenih bistvenih sestavinah (15. člen Obligacijskega zakonika, Ur. l. RS, št. 83/2001 s spremembami in dopolnitvami, OZ).

  

7. Plačevanje naročnine

Obračunavanje naročnine - naročnina za dnevne časopise in tednike se praviloma  obračunava mesečno, na pisno zahtevo  naročnika pa lahko tudi četrtletno, polletno ali letno, naročnina za revije z mesečno ali daljšo periodo izhajanja pa se obračunava letno, na pisno zahtevo  naročnika lahko tudi polletno. V primeru, da ima naročnik naročenih več edicij, je naročnina za vse naročene edicije za določeno obračunsko obdobje lahko zaračunana na enem računu. Cene se določajo v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom tiskanih edicij izdajatelja - prodajalca, ki je objavljen na spletni strani http://trgovina.delo.si. Naročnina se zaračunava praviloma v začetku obračunskega obdobja za celotno obračunsko obdobje in sicer za predvideno število izidov v določenem obdobju.

Načini plačevanja – račune naročnik plačuje s plačilnim nalogom (položnico), poslanim na naslov naročnika, s trajnim nalogom v banki ali z elektronskim nakazilom. Izdajatelj-prodajalec račune s plačilnimi nalogi pošilja predvidoma na začetku meseca za tekoči mesec oziroma za izbrano plačilno obdobje na začetku posameznega plačilnega obdobja.

Rok plačila  - za obstoječe naročnike je šestnajsti (16.) dan v mesecu, v katerem je bil izstavljen račun, za nove naročnike pa je rok plačila prvega računa deset (10) dni po izstavitvi računa. Naročnik se s sklenitvijo pogodbe oz. plačilom prvega računa zavezuje, da bo redni plačnik naročene tiskane edicije.

Trajni nalog oz. soglasje za direktno obremenitev SEPA -  fizična oseba lahko poda pisno soglasje za direktno obremenitev SEPA oz. trajni nalog odpre v vseh poslovnih enotah NLB d.d., ne glede na to, pri kateri banki na območju Slovenije ima odprt osebni račun, pravna oseba pa le, če ima poslovni račun odprt pri NLB d.d. Naročnik lahko trajni nalog odpre tudi osebno v oddelku naročnin, na Slovenčevi ulici 19a v Ljubljani, vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro. Na enak način lahko tudi prekliče že dano soglasje.

Reklamacije na izdane račune - reklamacije za izdane račune lahko naročnik sporoči le v pisni obliki, upoštevajo pa se do roka plačila, navedenega na posameznem računu. Sprejema jih oddelek naročnin na naslovu: Delo d.o.o., Naročnine, Dunajska cesta 5, 1509 Ljubljana, ali na e-naslovu: narocnine@delo.si. Pisni odgovor na reklamacijo bo naročniku  posredovan najkasneje v roku osmih  (8) dni od prejema pisne reklamacije.

Neredno plačevanje naročnine -  v primeru nerednega poravnavanja obveznosti naročnik prejme na naslednji fakturi opomin, na plačilnem nalogu pa se k znesku tekoče naročnine prišteje tudi dolg. Če naročnik tri (3) mesece zaporedoma ne poravnava obveznosti iz naslova tekoče naročnine, se mu dostava časopisa ob koncu tretjega meseca začasno prekine do poravnave celotnega dolga. Prav tako se mu dostava časopisa začasno prekine do poravnave celotnega dolga, če ima neporavnane naročniške obveznosti, starejše od petinsedemdeset (75) dni. Prejemniku se naročeno edicijo začne ponovno pošiljati, če naročnik dolg v celoti poravna v roku petintridesetih (35) dni od prekinitve dostave. V kolikor naročnik dolg poravna kasneje, je potrebno za ponovno vzpostavitev dostave edicije  skleniti novo naročniško razmerje. Naročnik, ki mu je bil pri obračunu naročnine priznan akcijski popust, s prekinitvijo dostave zaradi neporavnanih obveznosti, kljub plačilu celotnega dolga in ponovni vzpostavitvi dostave naročene edicije, do akcijskega popusta  ni več upravičen. Če pa naročnik dolga v petintridesetih (35) dneh od prekinitve dostave ne poravna ali ne poravna v celoti, se šteje, da je naročniško razmerje prenehalo. Dolgovani znesek (glavnica z zakonskimi zamudnimi obrestmi, ki tečejo od naslednjega dne po zapadlosti posamezne terjatve do plačila) pa se preda pristojnim službam v  nadaljnjo izterjavo.

 

8. Dostava

Dostava tiskanih edicij izdajatelja - prodajalca na katerikoli naslov v Sloveniji je vključena v naročnino  in se izvaja preko organizirane raznašalske mreže, tam, kjer pa ta ni organizirana, pa preko Pošte Slovenije d.o.o. Poštnino krije izdajatelj - prodajalec.

Reklamacije glede dostave sprejema oddelek naročnin na stacionarni telefonski številki 01 47 37 600 in na brezplačni telefonski številki 080 11 99 vse delovne dni v tednu in sicer od ponedeljka do petka od 7.00 do 16.00 ure, ob sobotah pa od 7.00 do 12.00 ure.

Naročnik je dolžan sporočiti reklamacijo v zvezi z dostavo tiskane edicije v najkrajšem možnem času, praviloma na dan izida, vendar najkasneje v roku osmih  (8) dni od neizpolnitve  dostave. Izdajatelj-prodajalec bo v primeru, da je reklamacija utemeljena, dostavil nadomestni izvod v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v roku osmih (8) dni od prejema reklamacije. Odgovor na pisno reklamacijo bo naročniku  posredovan najkasneje v roku osmih (8) dni od prejema pisne reklamacije.

Na naslove v tujini se  tiskane edicije izdajatelja lahko pošiljajo le po pošti kot tiskovine v obliki navadne ali prednostne pošiljke. Stroške poštnine po ceniku Pošte Slovenije d.o.o. plača naročnik. Izdajatelj-prodajalec se zavezuje, da bo tiskano edicijo, namenjeno v tujino, na pošto oddal na dan izida edicije. Na naslove v tujini dostava naročene edicije na dan izida le-te  ni zagotovljena. Za zamude, ki nastanejo pri dostavi pošiljk po pošti, izdajatelj-prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti. Reklamacije, podane zaradi zamude pri dostavi naročenih izvodov in za izvode, ki jih prejemnik časopisa ne prejme, se pri obračunu naročnine ne upoštevajo.

 

9. Prenaročanje na počitniški naslov in začasna prekinitev dostave

9.1. Prenaročanje

Naročniki oziroma prejemniki naročenih edicij imajo možnost prenaročiti naročene tiskane edicije Delo, Nedelo in Slovenske novice na svoj počitniški naslov. Za druge edicije izdajatelja-prodajalca prenaročanje na počitniške naslove ni možno. Fizične osebe to storijo z oddajo zahtevka za prenaročilo na spletni strani http://trgovina.delo.si/vsebina/prenarocilo/, z elektronskim sporočilom, po telefonu, faksu ali pisno po pošti. Pravne osebe zahtevek za prenaročilo oddajo le v pisni obliki.

Prenaročilo je možno na kateri koli naslov v Sloveniji kadar koli v letu, brez doplačila za dostavo.

V poletni sezoni je možno naročene tiskane edicije Delo, Nedelo in Slovenske novice brez doplačila za dostavo prenaročiti tudi na počitniške naslove na Hrvaškem, dostavljajo pa se le po pošti. Obdobje trajanja poletne sezone, v katerem je možno prenaročanje na Hrvaško, se vsako leto pred začetkom sezone objavi na spletni strani http://trgovina.delo.si/vsebina/prenarocilo. Na naslove na Hrvaškem dostava naročene edicije na dan izida le-te  ni zagotovljena.  Ker dostavo naročenih tiskovin na Hrvaškem izvaja Pošta Hrvaške skladno s svojo politiko, na katero izdajatelj – prodajalec nima vpliva, izdajatelj – prodajalec za morebitno nedostavo naročene edicije ne prevzema nobene odgovornosti. Reklamacije, podane zaradi zamude pri dostavi naročenih izvodov in za izvode, ki jih prejemnik časopisa ne prejme, se pri obračunu naročnine ne upoštevajo.

Prenaročilo naročenih tiskanih edicij Delo, Nedelo in Slovenske novice je možno tudi na druge naslove  v tujini, vendar se v tem primeru ceni tiskane edicije prištejejo tudi stroški poštnine po ceniku Pošte Slovenije d.o.o. Edicije se na naslove v tujini pošiljajo le po pošti kot tiskovine v obliki navadne ali prednostne pošiljke. Na naslove v tujini dostava naročene edicije na dan izida le-te ni zagotovljena. Za zamude, ki nastanejo pri dostavi pošiljk po pošti, izdajatelj ne prevzema nobene odgovornosti. Reklamacije, podane zaradi zamude pri dostavi naročenih izvodov in za izvode, ki jih

prejemnik časopisa ne prejme, se pri obračunu naročnine ne upoštevajo.

 

9.2. Začasna prekinitev dostave

Naročnikom oziroma prejemnikom naročenih edicij se lahko na njihovo zahtevo začasno prekine dostava katere koli tiskane edicije izdajatelja-prodajalca. Fizične osebe to storijo z oddajo zahtevka za začasno prekinitev dostave na spletni strani http://trgovina.delo.si/vsebina/prekinitev/, z elektronskim sporočilom, po telefonu, faksu ali pošti. Pravne osebe lahko zahtevek za začasno prekinitev dostave oddajo le v pisni obliki.

V zahtevku za začasno prekinitev dostave naročnik oziroma prejemnik naročene edicije navede datum začetka začasne prekinitve dostave in datum, do vključno katerega velja začasna prekinitev. Z naslednjim dnem po datumu, do vključno katerega velja začasna prekinitev, začne prejemnik naročene edicije ponovno prejemati naročeno edicijo na naslov, na katerega jo je prejemal  pred začasno prekinitvijo dostave. Izvodi, ki izidejo v času začasne prekinitve dostave in naročniku oziroma prejemniku naročene edicije niso dostavljeni, se naročniku v primeru, da plačuje naročnino mesečno, ne zaračunajo, če so mu bili pa že  zaračunani, se mu odštejejo. Znesek dobropisa se mu upošteva na plačilnem nalogu pri naslednjem računu.

Če naročnik plačuje naročnino vnaprej za četrtletno, polletno oziroma letno obdobje po pogojih, ki veljajo za četrtletno, polletno oziroma letno naročnino, se mu plačila za nedostavljene izvode v obdobju začasne prekinitve dostave upoštevajo le na plačilnem nalogu pri morebitnem naslednjem računu, sicer pa se mu ne vrnejo.

Začasna prekinitev dostave je možna za najmanj pet (5) neprekinjenih dni in lahko neprekinjeno traja največ devetdeset (90) dni. V enem koledarskem letu je lahko dostava skupno prekinjena za največ devetdeset (90) dni. Če naročnik oziroma prejemnik naročene edicije želi začasno prekiniti dostavo za neprekinjeno obdobje, daljše od devetdeset (90) dni, oziroma če je v koledarskem letu skupno že prekinil dostavo za obdobje več kot devetdeset (90) dni, se šteje, da je podal odpoved naročniškega razmerja. V slednjem primeru se lahko zahtevek za začasno prekinitev dostave poda le v pisni obliki.

Začasna prekinitev dostave  začne veljati najpozneje v treh (3) delovnih dneh od dneva prejema popolno izpolnjenega zahtevka za začasno prekinitev.  

 

10. Odgovornost izdajatelja – prodajalca za stvarne napake

Izdajatelj – prodajalec je odgovoren za stvarne napake naročenih edicij ob dostavi, ne glede na to, ali so bile izdajatelju - prodajalcu znane ali ne. Izdajatelj - prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake naročenih edicij, ki se pokažejo po dostavi, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Izdajatelj - prodajalec nosi vse stroške reklamacij in zahtevkov naročnikov iz naslova  utemeljenih stvarnih napak. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Naročnik mora o očitnih napakah obvestiti izdajatelja – prodajalca v osmih (8) dneh od dostave, sicer izgubi pravico iz tega naslova, o morebitnih drugih napakah pa v zakonsko določenem roku. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na naročeni ediciji natančneje določajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (UR. l. RS, št. 20/1998 s spremembami in dopolnitvami,ZVPot).

 

11. Prekinitev naročniškega razmerja in odstop od pogodbe

Zahteva za prekinitev naročniškega razmerja oziroma odpoved tiskane edicije mora biti podana v pisni obliki, poslana na naslov: Delo d.o.o., Naročnine, Dunajska cesta 5, 1509 Ljubljana ali na e-naslov narocnine@delo.si ali po faksu na št. 01 47 37 613. Oseba, ki ni naročnik, lahko zahtevo za prekinitev naročniškega razmerja poda samo ob predložitvi pisnega pooblastila s strani naročnika.

Pisne odpovedi, prejete do petindvajsetega (25.) dne v mesecu, začnejo veljati s prvim (1.) dnem naslednjega meseca ali na izbrani dan v naslednjem mesecu. Odpovedi, prejete po petindvajsetem (25.) dnevu v mesecu, se štejejo za  prejete v naslednjem mesecu in začnejo veljati s prvim (1.) dnem meseca, ki sledi mesecu, ki se šteje za  mesec prejema odpovedi.

V kolikor je naročnik plačal naročnino vnaprej za četrtletno, polletno oziroma letno obdobje po pogojih, ki veljajo za četrtletno, polletno oziroma letno naročnino, odpoved začne veljati s prvim (1.) dnem po zaključku obračunskega obdobja, za katerega je že plačana naročnina.  Če naročnik, ki je plačal naročnino vnaprej, želi naročnino prekiniti pred potekom obdobja, za katerega je že plačana naročnina, se mu naročnina za že dostavljene izvode obračuna po rednih pogojih iz cenika za mesečno naročnino. Morebitno nastalo razliko pa je naročnik dolžan doplačati oz. se mu le-ta vrne na transakcijski račun, ki ga pisno sporoči izdajatelju – prodajalcu.

Pri pogodbah, ki se sklepajo na daljavo, ima naročnik, ki se po ZVPot šteje za potrošnika, v skladu s prvim odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov (Ur. l. RS, št. 20/1998 s spremembami in dopolnitvami - ZVPot) v zvezi s 6. točko petega odstavka omenjenega člena pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema prvega izvoda časopisa oz. v štirinajstih (14) dneh od dneva sklenitve pogodbe, v kolikor je le-ta kasnejši, brez navedbe vzroka izdajatelja-prodajalca obvesti, da odstopa od pogodbe in z vračilom časopisov od izdajatelja-prodajalca zahteva vračilo vseh opravljenih plačil. V skladu s sedmim odstavkom 43.d člena ZVPot naročnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo neposredne stroške vračila časopisov. Odstopni rok iz 43.č člena ZVPot začne teči z dnem prejema prvega izvoda naročene edicije oz. z dnem sklenitve te pogodbe, v kolikor je le-ta kasnejši. Obvestilo o odstopu lahko naročnik izdajatelju-prodajalcu predloži na standardnem obrazcu za odstop, ki je priložen ponudbi, na voljo pa je tudi na spletni strani http://web.delo.si/docs/Odstop_od_pogodbe-22.5.17.pdf, ali z nedvoumno pisno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od  naročniške pogodbe. Šteje se, da je obvestilo o odstopu podano pravočasno, če ga naročnik izdajatelju-prodajalcu pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe izdajatelj-prodajalec v skladu z drugim odstavkom 43.d člena ZVPot nemudoma oz. najkasneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe naročniku vrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave izdajatelja – prodajalca ). Tako povračilo izdajatelj-prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, na plačnikov osebni ali poslovni račun, razen če je med pogodbenima strankama izrecno pisno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila naročnik - potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Izdajatelj-prodajalec lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler naročnik - potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kaj se zgodi prej. Naročnik prejete izvode edicij vrne izdajatelju-prodajalcu nemudoma in v vsakem primeru najpozneje v štirinajstih (14) dneh po oddaji obvestila o odstopu od pogodbe, in sicer na običajen način po pošti. Rok se upošteva, če naročnik - potrošnik  blago pošlje nazaj pred iztekom štirinajstih (14) dni. Naročnik - potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

 

12. Uporaba in varovanje osebnih podatkov

Izdajatelj – prodajalec bo osebne podatke naročnika in prejemnika naročene edicije uporabljal za izpolnjevanje naročniškega razmerja. Podatki se uporabljajo in shranjujejo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 86/2004 s spremembami in dopolnitvami, ZVOP-1).  S sklenitvijo naročniškega razmerja naročnik naročene edicije dovoljuje, da izdajatelj - prodajalec posredovane  osebne podatke razen osebnih podatkov prejemnika naročene edicije, v kolikor to ni naročnik, obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistične obdelave, segmentacijo kupcev, obdelave preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, obveščanje kupcev o morebitnih napakah na izdelkih, pošiljanje ponudb, reklamnega gradiva, revij in vabil na dogodke izdajatelja - prodajalca ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil oziroma da posredovane podatke uporabi za neposredno trženje. Navedene osebne podatke lahko izdajatelj - prodajalec hrani in obdeluje do pisnega preklica privolitve naročnika.  Naročnik lahko v skladu s 73. členom ZVOP-1 kadarkoli pisno zahteva, da izdajatelj - prodajalec trajno ali začasno preneha uporabljati posredovane osebne podatke za namene neposrednega trženja, pri čemer je izdajatelj - prodajalec na svoje stroške dolžan v petnajstih (15) dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih petih (5) dneh pisno obvestiti posameznika, ki je to zahteval. Naročniku pripadajo vse pravice skladno z ZVOP-1 in Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur. l. RS, št. 20/1998 s spremembami in dopolnitvami; ZVPot).

Naročila in ostale zahteve oddane na spletnem mestu http://trgovina.delo.si/ se hranijo pri izdajatelju - prodajalcu zaradi izvršitve pogodbenih obveznosti, in sicer toliko časa, dokler je to potrebno za dosego tega namena. Dostop do teh podatkov imajo pooblaščeni delavci izdajatelja - prodajalca in drugi uporabniki v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

 

13. Spremembe splošnih pogojev in končne določbe

Vsakokrat veljavni splošni pogoji so objavljeni na spletni strani izdajatelja – prodajalca http://trgovina.delo.si/. V primeru spremembe teh splošnih pogojev bodo naročniki o tem obveščeni z objavo sprememb na istem spletnem naslovu ali v tiskanih edicijah izdajatelja - prodajalca. Vsakokrat veljavni splošni pogoji so  sestavni del pogodbe med naročnikom in izdajateljem - prodajalcem. V tiskani obliki jih lahko naročniki dobijo v oddelku naročnin, na naslovu Slovenčeva ulica 19a, 1000 Ljubljana.

Naročnik naročene edicije  izrecno in nepreklicno dovoljuje izdajatelju - prodajalcu, da lahko ob kršitvi teh splošnih pogojev pri pristojnih organih in institucijah opravlja poizvedbe in pridobiva podatke o njegovem stalnem in začasnem prebivališču, zaposlitvi, osebnih prejemkih, premičnem in nepremičnem premoženju, če je to potrebno za izvajanje pogodbe oziroma zaradi izterjave neporavnanih obveznosti.

Izdajatelj - prodajalec lahko spreminja splošne pogoje skladno s svojo poslovno-trženjsko politiko in veljavno zakonodajo. Ob spremembi splošnih pogojev bodo  naročniki o tem predhodno obveščeni z objavo na spletni strani http://trgovina.delo.si/ ali v tiskanih edicijah izdajatelja - prodajalca.

Če izdajatelj - prodajalec ne prejme pisne zahteve za prekinitev naročniškega razmerja v petnajstih (15) dneh od dneva, ko objavi spremenjene splošne pogoje, se šteje, da naročnik naročene edicije s spremembami splošnih pogojev soglaša in da spremenjeni splošni pogoji med strankama veljajo od uveljavitve spremembe dalje.

Za vse, kar ni določeno s temi splošnimi pogoji, veljajo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakon o trgovini (Ur. l. RS, št. 24/2008 s spremembami in dopolnitvam, ZT-1) in Obligacijski zakonik (OZ).

Splošni pogoji začnejo veljati z dnem 01.08.2017. Z dnem uveljavitve teh splošnih pogojev za naročnike tiskanih edicij in nečasopisnih produktov  v celoti prenehajo veljati dosedanji splošni pogoji za naročnike tiskanih edicij in nečasopisnih produktov podjetja Delo d.o.o. z dne 10.05.2016.

Pisne pritožbe v zvezi z naročniškimi razmerji za tiskane edicije in nečasopisne produkte podjetja Delo d.o.o. ter tiskane edicije  drugih izdajateljev, ki jih v svojem imenu in za svoj račun prodaja podjetje Delo d.o.o., lahko naročniki pošljejo na naslov: Delo d.o.o., Trženje naklad, Dunajska cesta 5, 1509 Ljubljana.

Stranki naročniškega razmerja si bosta prizadevali vse morebitne spore reševati sporazumno. V kolikor sporazum ne bo možen, je za reševanje sporov pristojno stvarno in krajevno pristojno sodišče. Izdajatelj - prodajalec  ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (tretji odstavek 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Ur. l. RS, št. 81/2015 s spremembami in dopolnitvami, ZIsRPS). Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna na spletni povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL (četrti odstavek 32. člena ZIsRPS).

 

Delo d.o.o.

Ljubljana, 01. avgusta 2017

 

 

 

Priloge
Naročila in pomoč naročnikom
080 11 99
01 47 37 600
E-pošta

Tehnična podpora
080 25 88
01 47 37 616
E-pošta
Prenaročanje
Začasna prekinitev dostave
Reklamacije na naročila in dostavo
Cenik Delovih edicij
Navodila za naročanje nečasopisnih edicij
Navodila za naročanje tiskanih edicij
Časopisni in foto arhiv
Splošni pogoji za naročnike tiskanih edicij in nečasopisnih produktov
Odstop od pogodbe
   Kontakt | Pravna obvestila | Kolofon | O podjetju Copyright © 2007 | Delo d.o.o.